8 September 2007, 23:30
Citaat:Zelfde maar onder dat doppie wat jij zegt zit deze doos. Kan niet anders. En die heb ik er ook nog eens afgehaald.
Ok, dat zal dan wel, dan was ie bij mij schoon - dus geen probleem - dus niet onthouden ;D
Hier een Warsteiner!
En nog aan het werk >
op m'n laptop + af en toe effe ontspannen met dit forum.Kabelboom valt echt reuze mee: ben ook bepaald geen electricien, maar ik denk dat je zonder de K-Jet draden niet heel veel meer overhoudt dan 1 voor dynamo, 2 startmotor en 2 of 3 voor de ontstekingsmodule (gebruik je de MS hiervoor niet of wel?). Veel meer is het iig niet.
Vergeet niet wat olie over je draaiende delen (nokkenas etc) te gieten voordat je de klepdeksel monteert.
En op een vorige vraag over de gaskabel: ik heb er eentje van een 940 van 1991, maar die past niet helemaal (nog net te lang, verkeerde aansluiting schutbord en verkeerde aansluiting gaspedaal, maar hij zit nu wel). ik zou gaan voor eentje van een 740 van 1986 oid, die past vast beter. Of misschien eentje van een latere 240 bedenk ik me nu (pas)... Dat lijkt me nog veel beter, als die tenminste hetzelfde inlaatspruitstuk hebben.