10 September 2007, 20:22
das een heel verhaal geworden zo in de tijd dat ik weg ben geweest.
k-jet is gerust betrouwbaar.
als het systeem goed werkt loopt het perfect.
als de benzine pomp draait werkt het systeem.
is vergelijkbaar met een diesel.
je hebt het alleen niet getroffen met de mensen die er aan hebben gesleuteld tot nu toe.
tis jammer dat we iets te ver uit elkaar wonen om wat te klussen aan je turbootje.
had het k-jet. systeem graag voor je aan de praat gekregen.
maar goed een MS is ook een uitdaging.
je hebt een mooi koppie gemaakt voor op je blokkie.
de bout gaten in je blok heb je goed schoon gemaakt.
kunnen sommige een voorbeeld aan nemen.
word meestal te makkelijk over gedacht.
ik heb namelijk 1 keer een open gebarsten motorblok gezien die na een koprevisie met warmdraaien open barste omdat de gaten niet goed leeg waren gehaald.
dan zet je er met het aandraaien van de bouten zoveel druk op het vloeistof wat in de gaten zit , dat als je het gaat verwarmen het geen kant op kan en dan word de bout uit het blok geduwt of de zijkant van het gietijzer ploft eruit.
zal mij benieuwen hoe het straks gaat lopen met de MS.
is wel een hele stap.
ik heb het zelf ook gedaan en vond het een leuke uitdaging.
komt wel het 1 en ander bij kijken.
maar goed er lopen zat tech. mensen om je heen die je daar bij kunnen helpen.
je mag jelmar (Dr. Turbo) wel op handen dragen onder tussen.
succes met je projectje.
hou het in de gaten
k-jet is gerust betrouwbaar.
als het systeem goed werkt loopt het perfect.
als de benzine pomp draait werkt het systeem.
is vergelijkbaar met een diesel.
je hebt het alleen niet getroffen met de mensen die er aan hebben gesleuteld tot nu toe.
tis jammer dat we iets te ver uit elkaar wonen om wat te klussen aan je turbootje.
had het k-jet. systeem graag voor je aan de praat gekregen.
maar goed een MS is ook een uitdaging.
je hebt een mooi koppie gemaakt voor op je blokkie.
de bout gaten in je blok heb je goed schoon gemaakt.
kunnen sommige een voorbeeld aan nemen.
word meestal te makkelijk over gedacht.
ik heb namelijk 1 keer een open gebarsten motorblok gezien die na een koprevisie met warmdraaien open barste omdat de gaten niet goed leeg waren gehaald.
dan zet je er met het aandraaien van de bouten zoveel druk op het vloeistof wat in de gaten zit , dat als je het gaat verwarmen het geen kant op kan en dan word de bout uit het blok geduwt of de zijkant van het gietijzer ploft eruit.
zal mij benieuwen hoe het straks gaat lopen met de MS.
is wel een hele stap.
ik heb het zelf ook gedaan en vond het een leuke uitdaging.
komt wel het 1 en ander bij kijken.
maar goed er lopen zat tech. mensen om je heen die je daar bij kunnen helpen.
je mag jelmar (Dr. Turbo) wel op handen dragen onder tussen.
succes met je projectje.
hou het in de gaten


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)