13 September 2007, 15:49
... maar waar zit dat relais nou ...? ??? ???
Sinds een dikke week knipperen m'n knipperlichten op dubbele snelheid. Op zoek gegaan naar 't knipperlicht (... pfff ... wordt ff afkorten met KL hoor
KL-relais, maar die zit niet op de aangegeven plek. Naast de rechter bestuurdersknie hangt bij mij 't relais dat zorgt voor alle lichtschakelingen (stads-, dim- en grootlicht) en boven 't koppelingspedaal vind ik 'm ook niet.
Waar hangt 't ding in m'n Volvo 242 uit 1975?
Overigens knippert m'n 'FASTEN SEAT BELT'-lampje constant en gaat pas knipperen als ik m'n KL bedien (links, rechts of alarm). Zit die op een ander relais en, zo ja, waar zit die dan? Zo nee, zijn beide zaken gerelateerd of moet ik 't zoeken in de KL-schakelaar?
Sinds een dikke week knipperen m'n knipperlichten op dubbele snelheid. Op zoek gegaan naar 't knipperlicht (... pfff ... wordt ff afkorten met KL hoor
KL-relais, maar die zit niet op de aangegeven plek. Naast de rechter bestuurdersknie hangt bij mij 't relais dat zorgt voor alle lichtschakelingen (stads-, dim- en grootlicht) en boven 't koppelingspedaal vind ik 'm ook niet.Waar hangt 't ding in m'n Volvo 242 uit 1975?
Overigens knippert m'n 'FASTEN SEAT BELT'-lampje constant en gaat pas knipperen als ik m'n KL bedien (links, rechts of alarm). Zit die op een ander relais en, zo ja, waar zit die dan? Zo nee, zijn beide zaken gerelateerd of moet ik 't zoeken in de KL-schakelaar?
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.