25 September 2007, 20:34
volvo200liefhebber schreef:Volgens mij ken ik deze auto :o
Als puber in Soest wonende had ik een krantenwijk waar een benzinepomp/garagehouder een bordeauxrood metallic 244 Turbo met een kenteken dat begon met GS-**-**
Kan dat deze auto zijn?
Nog even een andere vraag,1,5 jaar geleden heb ik een lichtblauw metallic 745 Turbo met duitse papieren verkocht aan een loodgieter/aannnemer van Texel. Hij reed met een blauw Ford transit busje.
ken jij hem(is het misschien Kaasie)? weet jij of deze auto bij jullie op het eiland rijdt?
Heb mijn Turbo zelf uit purmerend gehaald samen met een sloop turbo erbij in precies dezelfde kleur en bijna hetzelfde kenteken (GS-85-FD)
In de sloper heb ik toen nog een oud keurings rapport gevonden van een garage bedrijf uit schagen de verdere historie van deze wagens ken ik niet maar ben wel benieuwd of ik ooit nog iets kan achterhalen .
De blauwe 745 Turbo zegt mijn even niets ken wel iemand die een bordeaux rode 745 T heeft gehaald en mÃt een blauwe Ford transit :
maar denk / vrees dat Henqui gelijk heeft (zonder ruiten en met rolkooi erin) want ze zijn hier gek van volvo's in de autocross maar misschien klinkt het Kaasie bekend in de oren .Doen jullie trouwens ook in 940 onderdelen ?
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
en geen onderdelen meer........