30 September 2007, 18:14
ja een 850 is weer een slag veiliger qua offset crashes....
alleen geloof ik niet in de NCAP zooi, veel merken ontwerpen hun shit gewoon zodat ie netjes met 64 km/h die crash overleeft end at is het.. daardoor is ie te stug bij langzame crashes en te slap bij hardere. en misschien wel erg hard voor andere autos als je ziet wat die al doet met een redelijk stevige 940.
ik heb liever een auto die door praktijk-ervaring in elkaar is gezet en in het geval van de nieuwe volvos veeeeeeeeel research en dikke computers....
alleen geloof ik niet in de NCAP zooi, veel merken ontwerpen hun shit gewoon zodat ie netjes met 64 km/h die crash overleeft end at is het.. daardoor is ie te stug bij langzame crashes en te slap bij hardere. en misschien wel erg hard voor andere autos als je ziet wat die al doet met een redelijk stevige 940.
ik heb liever een auto die door praktijk-ervaring in elkaar is gezet en in het geval van de nieuwe volvos veeeeeeeeel research en dikke computers....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

