8 October 2007, 00:08
Zo,daar ben ik weer, met een nieuwe aanwinst , te weten een 244 gl sedan van 1979, in een soort babyblauw, automaat, 181.000 km, uit Zweden, op lpg, na een weekendje flink poetsen ben ik al dicht in de buurt van perfectie. Ik ben nog maar zelden zo'n in nieuwstaat verkerend interieur tegengekomen.Aanvaardbaar excuus om weer een 240 te kopen is dat mijn vriendin nu al 4 rijlessen heeft gehad in een automaat en dat dit straks zo vreselijk goedkoop autorijden wordt dat je echt een dief van je eigen portemonnee bent als je niet alvast zo'n ding heb staan.Ondanks dat de auto helemaal origineel is, wat eigenlijk ook wel leuk is hoor, vind ik de wielen toch wel wat iel en zit ik toch al wat te dubben over velgen en stijl.Corona's zeker niet, Velgringen a la GLE zou kunnen, de grotere chromen doppen van latere datum is ook niet gek, stalen velgen verbreed kan ook nog, of gewoon domweg all the way polarissen en verlagen en that's it.Worden weer slapeloze nachten dus.Foto's plaatsen ga ik me niet eens meer in verdiepen hoor,dat wordt nooit wat
45 1993,v70 awd 97