16 October 2007, 00:52
Nou Henqui is niet de enige die stom is geweest 
vanavond ging ik samen met Baby naar een 945 Turbo Automaat kijken die je mocht omschrijven als loop/sloopauto.
En wat denk je ??? Hij staat inmiddels bij ons in de schuur :o
Hij is van 1990 en heeft 365dkm gelopen.
De kleur is petrolgreen metallic en hij heeft een paar leuke opties:
ABS/leren sportstuur met airbag/4 el.ramen/meegespoten el.spiegels/cruise control/16"Hydravelgen/trekhaak/airco(werkt ook nog)/buitentemp.meter/achterklepspoiler met 3e remlicht.
Hij loopt en rijdt perfect gek genoeg,dus is inmiddels besloten om hem op te knappen ipv te slopen(wat oorspronkelijk de bedoeling was :'()
Dan heeft Baby een tijdelijke auto zolang haar 740 TIC wordt gerenoveerd :
De APK is net een paar weken verlopen :-\
Noodzakelijke reparaties voor een nieuwe APK zijn een nieuwe voorruit,paar banden en wat kleine zaken nalopen.
Ik zag dat de advertentie nog niet verwijderd was dus:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...3Fxref%3D1
Ik zal van de week een paar foto's maken

vanavond ging ik samen met Baby naar een 945 Turbo Automaat kijken die je mocht omschrijven als loop/sloopauto.
En wat denk je ??? Hij staat inmiddels bij ons in de schuur :o
Hij is van 1990 en heeft 365dkm gelopen.
De kleur is petrolgreen metallic en hij heeft een paar leuke opties:
ABS/leren sportstuur met airbag/4 el.ramen/meegespoten el.spiegels/cruise control/16"Hydravelgen/trekhaak/airco(werkt ook nog)/buitentemp.meter/achterklepspoiler met 3e remlicht.
Hij loopt en rijdt perfect gek genoeg,dus is inmiddels besloten om hem op te knappen ipv te slopen(wat oorspronkelijk de bedoeling was :'()
Dan heeft Baby een tijdelijke auto zolang haar 740 TIC wordt gerenoveerd :

De APK is net een paar weken verlopen :-\
Noodzakelijke reparaties voor een nieuwe APK zijn een nieuwe voorruit,paar banden en wat kleine zaken nalopen.
Ik zag dat de advertentie nog niet verwijderd was dus:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...3Fxref%3D1
Ik zal van de week een paar foto's maken