22 October 2007, 14:14
De puristen maak ik me eerlijk gezegd weinig zorgen over. Die kunnen een andere Duett kopen die nog te redden valt, er zijn er zat alleen niet echt in deze prijsklasse. Om dit ding in goede orginele staat te krijgen zou echt een vermogen kosten. Hij werd ook verkocht als reservedelen-auto, en dan vind ik mijn idee toch wat beter
Ik wil wel zo veel mogelijk het orginele uiterlijk houden, ik ben al hard op zoek naar de ontbrekende onderdelen (koplampen, achterlichten, een paar chrome strips) en dat gaat zowaar redelijk voorspoedig.
Ik heb een paar maanden geleden even zitten spelen met photoshop, zoiets lijkt me wel wat (dit is het verkeerde model maar dat doet er even niet toe). Hoewel dat nog wel even kan duren, ik ga me eerst op de motor enzo concentreren voordat ik aan het uiterlijk begin.
Ik wil wel zo veel mogelijk het orginele uiterlijk houden, ik ben al hard op zoek naar de ontbrekende onderdelen (koplampen, achterlichten, een paar chrome strips) en dat gaat zowaar redelijk voorspoedig.Ik heb een paar maanden geleden even zitten spelen met photoshop, zoiets lijkt me wel wat (dit is het verkeerde model maar dat doet er even niet toe). Hoewel dat nog wel even kan duren, ik ga me eerst op de motor enzo concentreren voordat ik aan het uiterlijk begin.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98