28 October 2005, 16:33
Die 262 is een omgebouwde 242. Een 260 is altijd met een vooruitstekende neus gebouwd!
Maar ik moet wel zeggen MOOOOOOIIIIII
Die Turbovelgen op die GT vindt ik dan weer jammer. 8)
Maar Killercroc,
Ik lees nu pas de hele topic, verstandige keus door er weer een 6-cylinder in te bouwen.
Dat is duizend keer meer waard dan een 4 pitter. Behalve die B23FT in die 262C van de eigenaar van bomencentrum Baarn. Die is af fabriek.
Maar ik moet wel zeggen MOOOOOOIIIIII
Die Turbovelgen op die GT vindt ik dan weer jammer. 8)
Maar Killercroc,
Ik lees nu pas de hele topic, verstandige keus door er weer een 6-cylinder in te bouwen.
Dat is duizend keer meer waard dan een 4 pitter. Behalve die B23FT in die 262C van de eigenaar van bomencentrum Baarn. Die is af fabriek.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480