30 October 2005, 14:07
zelfs een D Kadett, Datsuns(Alle!) een hoop Italiaans van +/-voor 1985, idem met Frans( zo vind ik de 18 bijv. erg leuk
, er rijdt er maar 1 van in A'dam), Duits weer minder, hoog boemboem gehalte, al is een Golfje 1 wel weer leuk, zonder opsmuk, manta's ook, al is dat een zeldzaamheid
,en idd, een BMW 3, zelfs een315 met enkele koplampen is leuk
, al is een 525 van pak 'm beet 1980 erg likkebarend.Mercedessen doen me helemaal niets :o :o
Zweeds daarintegen, net zoals Engels is mooi, functioneel, al is Zweeds wel degelijker en duurzamer dan Engels
, er rijdt er maar 1 van in A'dam), Duits weer minder, hoog boemboem gehalte, al is een Golfje 1 wel weer leuk, zonder opsmuk, manta's ook, al is dat een zeldzaamheid
,en idd, een BMW 3, zelfs een315 met enkele koplampen is leuk
, al is een 525 van pak 'm beet 1980 erg likkebarend.Mercedessen doen me helemaal niets :o :o Zweeds daarintegen, net zoals Engels is mooi, functioneel, al is Zweeds wel degelijker en duurzamer dan Engels
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl