10 November 2007, 03:04
Het is zeker een mooie auto :
anders had ik hem niet gekocht natuurlijk 8)
Van opzij is de auto zeker nog mooi glanzend,het zijn vooral de motorkap en in mindere mate het dak die echt dof zijn.
Om eerlijk te zijn heeft het mij een paar jaar gekost aan geduld voor ik een geschikt exemplaar vond die bovenal betaalbaar was en ja dan moet je direct toeslaan,anders had hij dus waarschijnlijk voor een exotisch bedrag bij ÃÃn van de bekende Volvo-handelaren te koop gestaan.
Vorig jaar hebben Bram en ik de 265 trouwens meegenomen naar de VKB, de plaats in de hal die wij hadden gereserveerd voor een 245 werd vlak daarvoor verkocht,dus voor de lol en om de reacties maar vooral als attractie de 265 mee en er een lekker hoge prijs op gezet waarvan wij wisten dat niemand dat zou betalen.
Opmerkelijk veel reacties gehad maar geen serieuze biedingen(goddank).
Toevallig stond er naast de onze een andere blauwe 265 die geheel gerestaureerd was voor een mega-bedrag,en jawel deze werd verkocht ook.
Alleen jammer dat zijn motor beroerd liep terwijl de onze prachtig zacht zoefend de hal uitreed.
Vanavond heb ik hem na een half jaar stilstand weer eens gestart en gereden. Wat loopt dat toch mooi zo'n V6 :
Direct ook alle stickers van de achterklep verwijderd,ziet er toch weer strakker uit,en ze zitten toch in de weg voor het overspuiten.
Het heeft wel een minder goede kant,mijn hemelblauwe 264 GLE uit '77 zal ik moeten verkopen van de winter :'(
Deze wagen heb ik al 12 jaar.
Maar goed voor mij is het een hobby-auto voor erbij en hoe graag ik ze alle 2 naast elkaar wil houden als broer en zus dat gaat helaas niet.
Op de een of andere manier kan ik mijn geld maar ÃÃn keer uitgeven >
En ja, de 265 heeft bij mij altijd een streepje voor gehad :-*
anders had ik hem niet gekocht natuurlijk 8)Van opzij is de auto zeker nog mooi glanzend,het zijn vooral de motorkap en in mindere mate het dak die echt dof zijn.
Om eerlijk te zijn heeft het mij een paar jaar gekost aan geduld voor ik een geschikt exemplaar vond die bovenal betaalbaar was en ja dan moet je direct toeslaan,anders had hij dus waarschijnlijk voor een exotisch bedrag bij ÃÃn van de bekende Volvo-handelaren te koop gestaan.
Vorig jaar hebben Bram en ik de 265 trouwens meegenomen naar de VKB, de plaats in de hal die wij hadden gereserveerd voor een 245 werd vlak daarvoor verkocht,dus voor de lol en om de reacties maar vooral als attractie de 265 mee en er een lekker hoge prijs op gezet waarvan wij wisten dat niemand dat zou betalen.
Opmerkelijk veel reacties gehad maar geen serieuze biedingen(goddank).
Toevallig stond er naast de onze een andere blauwe 265 die geheel gerestaureerd was voor een mega-bedrag,en jawel deze werd verkocht ook.
Alleen jammer dat zijn motor beroerd liep terwijl de onze prachtig zacht zoefend de hal uitreed.
Vanavond heb ik hem na een half jaar stilstand weer eens gestart en gereden. Wat loopt dat toch mooi zo'n V6 :

Direct ook alle stickers van de achterklep verwijderd,ziet er toch weer strakker uit,en ze zitten toch in de weg voor het overspuiten.
Het heeft wel een minder goede kant,mijn hemelblauwe 264 GLE uit '77 zal ik moeten verkopen van de winter :'(
Deze wagen heb ik al 12 jaar.
Maar goed voor mij is het een hobby-auto voor erbij en hoe graag ik ze alle 2 naast elkaar wil houden als broer en zus dat gaat helaas niet.
Op de een of andere manier kan ik mijn geld maar ÃÃn keer uitgeven >

En ja, de 265 heeft bij mij altijd een streepje voor gehad :-*

