10 November 2007, 14:18
Met een harde bodem bedoel ik ook meer dat alle bekende roestplekken voor dit type hard zijn.
Hij heeft wel een paar roestplekken maar geen verrotte plekken en dat scheelt een hoop.
Bij de linker reservewielkast is ooit wel een klein stukje ingelast,maar wel netjes.
Dat maakt deze 265 voor mij leuk,behalve het overspuiten kan ik mij verder gaan concentreren op het perfectioneren van deze wagen.
Zo heeft deze auto wel een combined unit maar geen airco,ja dat was een aparte optie in die tijd.
Inmiddels hebben wij een beugelset en een moderne aircocompressor die er op kan en van een 240 hebben wij een complete airco/c.u. liggen dus er komt ook airco in.
Na lang zoeken is er in de USA een originele cruise control gevonden,dus je raadt het al........
Voor de velgen heb ik inmiddels de luxe dat ik 2 sets lmv's(14") heb liggen, 1 set GLE-velgen zoals ze officieel heten(dus geen Corona's maar de holle 5-spaaks) en een set GT-velgen,overigens ben ik met iemand bezig voor een set 15"Rigel velgen(dat is de velg met een grote alu deksel van de 760 model '85/'87). deze heb ik al eerder onder een 262 zien zitten en dat staat zeer blits.
Ook heb ik een zeldzaam leren sportstuur liggen ,welke officieel als optie voor de 262 werd aangeboden. Er zit ook een kroontje op het stuur.
Nu heb ik ook nog een compleet schuif/kanteldak liggen en zit er aan te denken om die er ook in te zetten, geen Abbabak-model maar wel lekker in de zomer.
Maar bovenal heb ik op het verlanglijstje om een AW-71 automaat met overdrive uit een 760 eronder te schroeven, die ben ik nog aan het zoeken maar heb er geen haast mee.
Wij doen het rustig aan voorlopig en haast moet je al helemaal niet hebben met dit soort projecten maar af komt ie!
Hij heeft wel een paar roestplekken maar geen verrotte plekken en dat scheelt een hoop.
Bij de linker reservewielkast is ooit wel een klein stukje ingelast,maar wel netjes.
Dat maakt deze 265 voor mij leuk,behalve het overspuiten kan ik mij verder gaan concentreren op het perfectioneren van deze wagen.
Zo heeft deze auto wel een combined unit maar geen airco,ja dat was een aparte optie in die tijd.
Inmiddels hebben wij een beugelset en een moderne aircocompressor die er op kan en van een 240 hebben wij een complete airco/c.u. liggen dus er komt ook airco in.
Na lang zoeken is er in de USA een originele cruise control gevonden,dus je raadt het al........
Voor de velgen heb ik inmiddels de luxe dat ik 2 sets lmv's(14") heb liggen, 1 set GLE-velgen zoals ze officieel heten(dus geen Corona's maar de holle 5-spaaks) en een set GT-velgen,overigens ben ik met iemand bezig voor een set 15"Rigel velgen(dat is de velg met een grote alu deksel van de 760 model '85/'87). deze heb ik al eerder onder een 262 zien zitten en dat staat zeer blits.
Ook heb ik een zeldzaam leren sportstuur liggen ,welke officieel als optie voor de 262 werd aangeboden. Er zit ook een kroontje op het stuur.
Nu heb ik ook nog een compleet schuif/kanteldak liggen en zit er aan te denken om die er ook in te zetten, geen Abbabak-model maar wel lekker in de zomer.
Maar bovenal heb ik op het verlanglijstje om een AW-71 automaat met overdrive uit een 760 eronder te schroeven, die ben ik nog aan het zoeken maar heb er geen haast mee.
Wij doen het rustig aan voorlopig en haast moet je al helemaal niet hebben met dit soort projecten maar af komt ie!

