2 December 2007, 10:16
Het is een feit hoor!! Ik ben er zakelijk en technisch heen gegaan. Het bleek een mooie harde auto te zijn met niet al te veel werk.
Er is wel aan gelast maar netjes gedaan. Motor mooi droog, slangen en snaren nieuw, waterpomp nieuw, remleidingen recent vervangen. Starten, lopen en rijd lekker. Wat een nostalgie!
Ik ben (toen ik wist dat het een goede 142 was) verliefd geworden. :
:
Ik heb wel een paar vraagjes voor jullie..
Ik tank nu super 98. Kan dit zonder loodvervanger?? Euro95 is geen optie zeker he? En is het veel werk en een dure klus om er gas in te bouwen? Moet er nog aanpassingen gedaan worden in de motor? Er ligt een rode B20 in.
Verder zit er in het dashboard een rechthoekig gat met aan weerskanten een rond gat. Wat voor een radio kan ik daar in doe??
groet, Edgar
een trotse bezitter van een 142 deluxe
Er is wel aan gelast maar netjes gedaan. Motor mooi droog, slangen en snaren nieuw, waterpomp nieuw, remleidingen recent vervangen. Starten, lopen en rijd lekker. Wat een nostalgie!
Ik ben (toen ik wist dat het een goede 142 was) verliefd geworden. :
:
Ik heb wel een paar vraagjes voor jullie..
Ik tank nu super 98. Kan dit zonder loodvervanger?? Euro95 is geen optie zeker he? En is het veel werk en een dure klus om er gas in te bouwen? Moet er nog aanpassingen gedaan worden in de motor? Er ligt een rode B20 in.
Verder zit er in het dashboard een rechthoekig gat met aan weerskanten een rond gat. Wat voor een radio kan ik daar in doe??
groet, Edgar
een trotse bezitter van een 142 deluxe
Geen mooiere klassieker dan een VOLVO klassieker !!!