7 December 2007, 20:24
Grrrr...
Vandaag nogeens dit topic doorgelezen en ook de foto nog ff bekeken.
Op internet heb ik nog wel een schema in text gevonden. Het verhaal Thuur hierboven was ik namelijk al van plan. Hij mag het nu wel prima doen maar de manier waarop is nog steeds niet helemaal netjes natuurlijk. Stekkertjes hadden ze in de buurt niet.
Vandaag nogeens dit topic doorgelezen en ook de foto nog ff bekeken.
Peter Timmer schreef:Heb je niet een draad losgedrukt achterop de schakelaar die kiest voor LPG of benzine?Had wat beter naar het advies van Peter moeten luisteren, het schoentje met de gele en 2 rode draden hoort gewoon op de gasstand van de schakelaar. Weer goed aangesloten en alles werkt weer.
Ik denk dat je moet uitzoeken war je spanning vandaan komt (zekeringkast of zwevende zekering), het simpelst kun je beginnen bij voornoemde schakelaar en (afhankelijk of je hier spanning hebt) naar het begin of het eind van je stroomkring meten.
Succes, ik hoop dat het morgen niet al te slecht weer is
Op internet heb ik nog wel een schema in text gevonden. Het verhaal Thuur hierboven was ik namelijk al van plan. Hij mag het nu wel prima doen maar de manier waarop is nog steeds niet helemaal netjes natuurlijk. Stekkertjes hadden ze in de buurt niet.