9 December 2007, 15:14
Tja, ik had wel verwacht dat ze minstens een opmerking zouden maken over de nieuwe motor. Dat ze minstens naar het motortype zouden vragen, maar niks hoor.
Mij best hoor, ik had alle mappen bij me met genoeg rekeningen enzo.
De eerste keurmeester fronste enkel zijn wenkbrauwen toen hij de km stand ingaf (zit een nieuwe teller in, dat hadden ze vorige keer toch netjes in hun systeempje gezet)
Voor wat betreft het overspuiten Frans, dat zal wel een jaartje opschuiven, na het vervangen van de motor is er een budgetair gat geslagen, dus moet ik efkes op adem komen!
(en daarom dus ook geen interesse in de chrome! maar incomplete dakrail :'(
Groet
Ruud
Mij best hoor, ik had alle mappen bij me met genoeg rekeningen enzo.
De eerste keurmeester fronste enkel zijn wenkbrauwen toen hij de km stand ingaf (zit een nieuwe teller in, dat hadden ze vorige keer toch netjes in hun systeempje gezet)
Voor wat betreft het overspuiten Frans, dat zal wel een jaartje opschuiven, na het vervangen van de motor is er een budgetair gat geslagen, dus moet ik efkes op adem komen!
(en daarom dus ook geen interesse in de chrome! maar incomplete dakrail :'(Groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)