15 December 2007, 20:00
Klaar voor montage
![[Afbeelding: IMG_0075.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0075.jpg)
Bij tip 2:
![[Afbeelding: IMG_0070.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0070.jpg)
En dit is een gezicht na een dag onder een bijna 28 jaar oude Volvo 8)
[img width=336 height=600]http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0069.jpg[/img]
tectyl weghakken, roest wegborstelen, HG ontroester en Hammerhite. Over een weekje nieuwe tectyl
![[Afbeelding: IMG_0071.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0071.jpg)
Zelfs gegalvaniseerde veerschotels heb ik beschermd... :o
![[Afbeelding: IMG_0076.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0076.jpg)
Hierom deed ik het thuis, als monteur kan ik het in 4 uur vervangen maar dan wordt de roest onder de tectyl niet behandeld. Het juiste boutje niet gemonteerd etc..Dan neem ik het op de grond liggen wel voor lief. Dit is in ieder geval een plek waar ook de Dinitrolspecialisten zonder camera niet goed in kunnen kijken. Normaal zit een schokbreker, uitlaat, veer en achteras in de weg.
![[Afbeelding: IMG_0074.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0074.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0075.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0075.jpg)
Bij tip 2:
![[Afbeelding: IMG_0070.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0070.jpg)
En dit is een gezicht na een dag onder een bijna 28 jaar oude Volvo 8)
[img width=336 height=600]http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0069.jpg[/img]
tectyl weghakken, roest wegborstelen, HG ontroester en Hammerhite. Over een weekje nieuwe tectyl
![[Afbeelding: IMG_0071.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0071.jpg)
Zelfs gegalvaniseerde veerschotels heb ik beschermd... :o
![[Afbeelding: IMG_0076.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0076.jpg)
Hierom deed ik het thuis, als monteur kan ik het in 4 uur vervangen maar dan wordt de roest onder de tectyl niet behandeld. Het juiste boutje niet gemonteerd etc..Dan neem ik het op de grond liggen wel voor lief. Dit is in ieder geval een plek waar ook de Dinitrolspecialisten zonder camera niet goed in kunnen kijken. Normaal zit een schokbreker, uitlaat, veer en achteras in de weg.
![[Afbeelding: IMG_0074.jpg]](http://www.yome.se/albums/SuspensionIPDandTruetracSperrdifferential/IMG_0074.jpg)
[img][/img]

