9 January 2008, 21:03
Een ding is zeker stralers zijn ABSOLUUT niet blij met het stralen van (auto)bodems, als deze niet 100% schoon zijn.
Dus er mogen geen tectyl resten en kit resten meer aanwezig zijn.
Wat JW240 zegt is ook helmaal waar. Je moet een straler uitzoeken die veel met klassieke auto's werkt, de druk mag niet te hoog zijn, anders straal/blaas je het metaal plaat helemaal uit zijn profiel, voor de bodem misschien niet zo belangrijk, maar voor plaatwerk wat gelakt moet worden is dat funest, krijg je nooit meer goed.
kijk anders even op http://www.v44.nl en stel daar je vraag ook eens. Volgens mij zit er een in de buurt van amersfoort of Nijkerk.
Dus er mogen geen tectyl resten en kit resten meer aanwezig zijn.
Wat JW240 zegt is ook helmaal waar. Je moet een straler uitzoeken die veel met klassieke auto's werkt, de druk mag niet te hoog zijn, anders straal/blaas je het metaal plaat helemaal uit zijn profiel, voor de bodem misschien niet zo belangrijk, maar voor plaatwerk wat gelakt moet worden is dat funest, krijg je nooit meer goed.
kijk anders even op http://www.v44.nl en stel daar je vraag ook eens. Volgens mij zit er een in de buurt van amersfoort of Nijkerk.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import

