10 January 2008, 14:00
Ik heb inmiddels een keurige met staalborstel-op-haakse-slijper afgeragde as voorzien van een mooi laklaagje. De hele zooi overgebouwd. Voor de onderste draagarm originele Volvo rubbers gepakt, de bovenste trekstangen en de stabi gaat van een ander soort rubber worden. De handremmen, hydraulische remmen, trekstangen en veren overgezet en het hele zaakje eronder gezet.
Onderweg naar huis:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
GÃÃn wielspin meer op het binnenwiel, ondanks montage van een vrij dikke stabi-stang op de achteras.
Onmiddelijk knoerthard wegaccelereren uit een bocht zonder tractieverlies.
Heftig, maar voorspelbaar overstuur op gladdere wegdekken.
Het is een geheel andere auto geworden, het lijkt wel alsof er lijm onder de wielen zit. De wegligging is er op vooruit gegaan, de stabiliteit is toegenomen en ik heb nog geen een keer een doorslippend wiel gehoord. Dit werkt fantastisch !
Onderweg naar huis:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
GÃÃn wielspin meer op het binnenwiel, ondanks montage van een vrij dikke stabi-stang op de achteras.
Onmiddelijk knoerthard wegaccelereren uit een bocht zonder tractieverlies.
Heftig, maar voorspelbaar overstuur op gladdere wegdekken.
Het is een geheel andere auto geworden, het lijkt wel alsof er lijm onder de wielen zit. De wegligging is er op vooruit gegaan, de stabiliteit is toegenomen en ik heb nog geen een keer een doorslippend wiel gehoord. Dit werkt fantastisch !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl