21 January 2008, 22:45
Ja, die is lekker, maken wij een relais schakeling om spaningsval van al je schakelaars in je auto te voorkomen..... .Sluit jij de voeding van het relais aan op een aansluiting die eender is met de aansturing van de relaisspoel (waarom dan een relais ?) ná contactslot, dat rot-verdeelpunt bij de accu e.d.
Ik vind het nog steeds gek, want MS ging netjes op contact uit toen wij ermee bezig waren. Ik weet niet meer of we het brandstof relais hebben gecontroleerd. De reden daarvoor was dat de pomp al liep. Maar als dat de boosdoener is dan zit de fout in MS, niet in de bedrading aangezien ik deze enkel aan mag gaan als MS aan is en toerental heeft (of een primepuls geeft). Maar goed. Je kan altijd nog een keer langskomen. Dan kan ik zien wat er gebeurd is. Maar ik ga niet voor liefdewerkoudpapier naar de andere kant van DenHaag. Geloof dat ik bijna een uur door de stad heb gereden :o
Maar ik ben wel blij dat je auto het nu goed doet !
Nog een adviesje: Als Volvo remmen eenmaal vastzitten blijven ze problemen geven. Nieuwe zijn niet eens zo heel erg duur. Zoek maar eens op internet. Ik weet dat de voorste rond de 125 euro kosten bij de dealer en achter 90 euro. Voor een paar tientjes minder heb je gereviseerde... Maar de kwaliteit daarvan is twijfelachtig in de ruimste zin van het woord. Ze kunnen goed zijn maar ook slecht.
Ik vind het nog steeds gek, want MS ging netjes op contact uit toen wij ermee bezig waren. Ik weet niet meer of we het brandstof relais hebben gecontroleerd. De reden daarvoor was dat de pomp al liep. Maar als dat de boosdoener is dan zit de fout in MS, niet in de bedrading aangezien ik deze enkel aan mag gaan als MS aan is en toerental heeft (of een primepuls geeft). Maar goed. Je kan altijd nog een keer langskomen. Dan kan ik zien wat er gebeurd is. Maar ik ga niet voor liefdewerkoudpapier naar de andere kant van DenHaag. Geloof dat ik bijna een uur door de stad heb gereden :o
Maar ik ben wel blij dat je auto het nu goed doet !
Nog een adviesje: Als Volvo remmen eenmaal vastzitten blijven ze problemen geven. Nieuwe zijn niet eens zo heel erg duur. Zoek maar eens op internet. Ik weet dat de voorste rond de 125 euro kosten bij de dealer en achter 90 euro. Voor een paar tientjes minder heb je gereviseerde... Maar de kwaliteit daarvan is twijfelachtig in de ruimste zin van het woord. Ze kunnen goed zijn maar ook slecht.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl

