23 January 2008, 11:43
Het is zeker de moeite om een soort verstandhouding te creeeren met de mensen die je bak- en braadwerk goed gaan keuren. Bel ze op, vraag wat ze gewend zijn, hoe ze het liefst het werk beoordelen etc.
Of, andere uiterste, werk alles af met een dikke laag plamuur, verf en undercoating. Als iets niet meer te zien is mogen ze er alleen nog maar van buitenaf op tikken met een licht hamertje. Sierlijsten, vloerbedekking, allemaal nuttige zaken in deze.
P.S. Oh ja, dit laatste gaat alleen op als de schade nog niet eerder is opgemerkt. Als je een tijdens de APK geconstateerd gat gaat dichtlassen moet het resultaat 'schoon' ter beoordeling aangeleverd worden. Op zich dus rendabel om roest aan te pakken voor de keuring.
Of, andere uiterste, werk alles af met een dikke laag plamuur, verf en undercoating. Als iets niet meer te zien is mogen ze er alleen nog maar van buitenaf op tikken met een licht hamertje. Sierlijsten, vloerbedekking, allemaal nuttige zaken in deze.
P.S. Oh ja, dit laatste gaat alleen op als de schade nog niet eerder is opgemerkt. Als je een tijdens de APK geconstateerd gat gaat dichtlassen moet het resultaat 'schoon' ter beoordeling aangeleverd worden. Op zich dus rendabel om roest aan te pakken voor de keuring.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

