28 January 2008, 19:56
idd...verbruik is zeker niet gunstiger. Maar ten eerste heeft Paul de auto ff getest op 140km/h en daarna hebben we meerdere testruns gedaan met Jelmar samen om eens te kijken wat er nu mis gaat. Daar zijn we dus niet over uit. Maar de zuinigheid kan ik dus niet afmeten dit keer want er is niet mee gereden als de afgelopen tankjes. E-fuel staat trouwens gewoon Ron95 bij.
Enige waar we wel over uit zijn is dat ik Funs eens ga bellen. Die LC-1 deugt van geen kant. Hij zit nu onafhankelijk aangesloten via een eigen relais en eigen voedingsdraden (1,5mm2). Eigen massa naar de accu enz enz. Zelfs de bekabeling bekeken of die niet te dicht in de buurt van de bougiekabels kwam. Noppes niks nada njente...! Ik ben er nu goed klaar mee hoor. Zo kun je je auto niet goed afstellen. Dat is zeker.
Enige waar we wel over uit zijn is dat ik Funs eens ga bellen. Die LC-1 deugt van geen kant. Hij zit nu onafhankelijk aangesloten via een eigen relais en eigen voedingsdraden (1,5mm2). Eigen massa naar de accu enz enz. Zelfs de bekabeling bekeken of die niet te dicht in de buurt van de bougiekabels kwam. Noppes niks nada njente...! Ik ben er nu goed klaar mee hoor. Zo kun je je auto niet goed afstellen. Dat is zeker.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"