1 February 2008, 14:00
iig alles doet het behalve de lamda sonde.. maar goed er is wel mee thuis te komen als het gas het zou begeven!
draait als een tierelier trekt veeeeeeel beter terwijl de verdamper alleen nog even gereviseerd moet worden.
kleppen tikken niet meer. olie was stok oud alles helemaal op tijd gezet. prefentief getectyleerd. alle vloeistoffen er af, auto wordt nu weer warm de thermostaat was verbogen ??? :
, de motor gromt nu weer. helemaal toppie, blij dat ik de distributie riem heb laten vervangen want dat was toch wel heel hard nodig. zat al speling op de spanrol..
ik ga nog even leren kleppen stellen en dan elke 10000 km ff bij stellen.
alleen het water onder mijn mat even verhelpen (raamrubber ff kitten) en dan mot t weer helemaal lekker zijn ;D
en dan kom je op je werk en kun je een lease auto uitzoeken... hoe irronisch :-\
draait als een tierelier trekt veeeeeeel beter terwijl de verdamper alleen nog even gereviseerd moet worden.
kleppen tikken niet meer. olie was stok oud alles helemaal op tijd gezet. prefentief getectyleerd. alle vloeistoffen er af, auto wordt nu weer warm de thermostaat was verbogen ??? :
, de motor gromt nu weer. helemaal toppie, blij dat ik de distributie riem heb laten vervangen want dat was toch wel heel hard nodig. zat al speling op de spanrol.. ik ga nog even leren kleppen stellen en dan elke 10000 km ff bij stellen.
alleen het water onder mijn mat even verhelpen (raamrubber ff kitten) en dan mot t weer helemaal lekker zijn ;D
en dan kom je op je werk en kun je een lease auto uitzoeken... hoe irronisch :-\