9 February 2008, 19:46
Vandaag maar weer eens de handen uit de mouwen. Het was natuurlijk prachtig weer. ;D Dus de bekabeling ligt er nu pico-bello in!
De nieuwe LC-1 erin gehangen en ook netjes bekabeld. Gekke was dat het LEDje het nu niet doet ondanks dat er weinig gewijzigd is. Maargoed, dat is niet zo'n punt. Ik wil er toch een meter in hangen waarmee ik m kan aflezen. Hij lijkt t in ieder geval stabiel te doen nu bij testen.
Daarnaast merkte ik dat het triggerwheel tegen de VR-sensor is gekomen.
Deze heb ik dus gedemonteerd en eens goed bekeken. Ik zag wel een beetje een schaafplek op de VR-sensor. Even de beugel wat bijgesteld en netjes weer erin gehangen. Nu ziet het er wel goed uit.
Wat wel weer gek is: de motor bleef niet lekker lopen. >
Maar ik vermoed dat dat komt omdat de tempsensor in t inlaattraject weg is. Die moet dus vervangen op korte termijn. Waar ik ook vraag niemand heeft er een. Zelfs bij de onderdelen boer Brezan kunnen ze het BOSCH nummer niet vinden. Wellicht via Scandcar of Estateservices. En anders heb ik nog een lead naar een slopertje. Klein Zweden genaamd. Die zou ook nog voor me zoeken.
Of de VR-sensor zou stuk kunnen zijn. Maar dat geloof ik niet zo aangezien er niet echt een stuk uitligt. Maarja..eerst maar eens een andere IAT-sensor. Dat uitsluiten en dan moet het goed zijn. En anders meteen een nieuwe VR-sensor.
O en de dynamo zit weer vast. Dus dat is ook weer netjes allemaal.
De nieuwe LC-1 erin gehangen en ook netjes bekabeld. Gekke was dat het LEDje het nu niet doet ondanks dat er weinig gewijzigd is. Maargoed, dat is niet zo'n punt. Ik wil er toch een meter in hangen waarmee ik m kan aflezen. Hij lijkt t in ieder geval stabiel te doen nu bij testen.Daarnaast merkte ik dat het triggerwheel tegen de VR-sensor is gekomen.
Deze heb ik dus gedemonteerd en eens goed bekeken. Ik zag wel een beetje een schaafplek op de VR-sensor. Even de beugel wat bijgesteld en netjes weer erin gehangen. Nu ziet het er wel goed uit.Wat wel weer gek is: de motor bleef niet lekker lopen. >
Maar ik vermoed dat dat komt omdat de tempsensor in t inlaattraject weg is. Die moet dus vervangen op korte termijn. Waar ik ook vraag niemand heeft er een. Zelfs bij de onderdelen boer Brezan kunnen ze het BOSCH nummer niet vinden. Wellicht via Scandcar of Estateservices. En anders heb ik nog een lead naar een slopertje. Klein Zweden genaamd. Die zou ook nog voor me zoeken.Of de VR-sensor zou stuk kunnen zijn. Maar dat geloof ik niet zo aangezien er niet echt een stuk uitligt. Maarja..eerst maar eens een andere IAT-sensor. Dat uitsluiten en dan moet het goed zijn. En anders meteen een nieuwe VR-sensor.
O en de dynamo zit weer vast. Dus dat is ook weer netjes allemaal.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"