18 February 2008, 16:00
;D ja, die zit er nu in! ;D Bung op een plaatje gelast en dat pas gemaakt zodat dat ding precies op de originele plek valt. Helemaal strak! Gaf vanmorgen '-3' aan. En dat klopt wel.
Alleen die vieze connector terminals....
Ik probeerde de kabel daaraan vast te maken. NOT! De dingen wilde de connector niet eens in. Dus dan maar friemelen tot het misschien wel lukt. Nee dan breekt de terminal in twee. Dus daar moet wat beters op verzonnen worden. NU ff profesories de draden aan de IAT gehangen.
Wat je meteen merkt; MegaSquirt regelt daadwerkelijk met behulp van die temperatuur de inspuiting. Waar ik eerst problemen had onder de 6 graden (stotteren, afslaan en inhouden bij koude motor) pakt de motor nu netjes op en loopt ie stukken soepeler.
Nu nog ff controleren of de LC-1 wel op de goeie waardes ingesteld staat. Want het lijkt (tijdens install van MSextra code) alsof dat afwijkt tov de standaard voltages die de LC-1 afgeeft. Maar hij lijkt t nu superstabiel te doen!! En dat is m geraden ook! ;D Nu kan t echte tunen beginnen!
Alleen die vieze connector terminals....
Ik probeerde de kabel daaraan vast te maken. NOT! De dingen wilde de connector niet eens in. Dus dan maar friemelen tot het misschien wel lukt. Nee dan breekt de terminal in twee. Dus daar moet wat beters op verzonnen worden. NU ff profesories de draden aan de IAT gehangen.
Wat je meteen merkt; MegaSquirt regelt daadwerkelijk met behulp van die temperatuur de inspuiting. Waar ik eerst problemen had onder de 6 graden (stotteren, afslaan en inhouden bij koude motor) pakt de motor nu netjes op en loopt ie stukken soepeler.
Nu nog ff controleren of de LC-1 wel op de goeie waardes ingesteld staat. Want het lijkt (tijdens install van MSextra code) alsof dat afwijkt tov de standaard voltages die de LC-1 afgeeft. Maar hij lijkt t nu superstabiel te doen!! En dat is m geraden ook! ;D Nu kan t echte tunen beginnen!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

