22 February 2008, 16:32
Gisteren nogal wat runs gedaan samen met Dr. Turbo. Hij als piloot, ik als co-piloot/assistent. Dat ging wel leuk. Ook effe de MS2 van Jelmar getest erop. Ging goed maar daar kom ik later nog op terug.
Boven de 3000rpm hebben we enorme problemen. Dus ik vermoed dat de VR-sensor toch echt gehandicapt is. Anders weet ik t ook niet. Dat is het enige dat ik kan verzinnen op dit moment.
Verder hebben we geconstateerd dat het wel leuk is zo om in te spuiten met MS. Maar dat het toch echt handiger (en verstandiger) is als we de ontsteking ook onder de pet van de MS krijgen. Dit is niks. Je gokt maar wat die ontsteking doet. Ge hebt er geen grip op en ziet niks.
Wat betreft de MS2: stonden we ineens stil. Midden op een dikke kruising. Vóór een metrolijk. Lekker dan. Dus wij allebei; benzine op??? Metertje stond vrij laag..zeg maar te laag. Dus ik snel 80m verderop snel een litertje of 10 gehaald. Starten...niks. Wij nadenken. Dus andere MS er maar aan. Niks. Ineens had ik m. De zekeringen checken naast de MS-relais!! En ja hoor...de injectoren hadden net iets te veel gekregen en daardoor was de 5A zekering er uitgeklapt. Poeh hey. Voor niks naar t tankstation gegaan dus. Jammer maar helaars. :-\
Dus nu denk ik dat we de VR-sensor vervangen en direct proberen EDIS of iets dergelijks in te bouwen.
Oja, en dan is je auto echt zover dat het allemaal afgeregeld kan...sterft je laptop!!!! >
>
Boven de 3000rpm hebben we enorme problemen. Dus ik vermoed dat de VR-sensor toch echt gehandicapt is. Anders weet ik t ook niet. Dat is het enige dat ik kan verzinnen op dit moment.
Verder hebben we geconstateerd dat het wel leuk is zo om in te spuiten met MS. Maar dat het toch echt handiger (en verstandiger) is als we de ontsteking ook onder de pet van de MS krijgen. Dit is niks. Je gokt maar wat die ontsteking doet. Ge hebt er geen grip op en ziet niks.
Wat betreft de MS2: stonden we ineens stil. Midden op een dikke kruising. Vóór een metrolijk. Lekker dan. Dus wij allebei; benzine op??? Metertje stond vrij laag..zeg maar te laag. Dus ik snel 80m verderop snel een litertje of 10 gehaald. Starten...niks. Wij nadenken. Dus andere MS er maar aan. Niks. Ineens had ik m. De zekeringen checken naast de MS-relais!! En ja hoor...de injectoren hadden net iets te veel gekregen en daardoor was de 5A zekering er uitgeklapt. Poeh hey. Voor niks naar t tankstation gegaan dus. Jammer maar helaars. :-\
Dus nu denk ik dat we de VR-sensor vervangen en direct proberen EDIS of iets dergelijks in te bouwen.
Oja, en dan is je auto echt zover dat het allemaal afgeregeld kan...sterft je laptop!!!! >
>
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

