23 February 2008, 21:05
ik rij nou ook weer geen duizenden kilometers per week, het komt neer op ongeveer 23000 per jaar, net te weinig om lpi in mijn v70 te laten zetten,
zon 15 jaar terug toen ik net mijn rijbewijs had, bezat mijn vader een 245 met een 2,1 injectie, van 77 zonder stuurbekrachtiging maar met overdrive, gigantisch zwaar sturen maar ik kan me er verder niet heel veel meer van herinneren, daarom mijn vraag over het rijden
Ik heb zelf redelijk wat sleutelervaring, ik heb een eend volledig gerestaureerd, maar laswerk aan blik en spuiten waag ik mij niet aan, van oorsprong ben ik electroboer, ben nu echter docent techniek, wiskunde, natuurkunde.
zou het onderhoud van een 245 1200euro meer per jaar bedragen? dat kan ik me toch niet echt voorstellen, het lijkt me dat onderdelen een stuk goedkoper zijn en nog goed aan te komen, ik heb net een nieuw setje bougiekabels op mn v70 gezet 130!!! euro en het kabeltje naar de bobine kostte ook nog es 30 euro.
zon 15 jaar terug toen ik net mijn rijbewijs had, bezat mijn vader een 245 met een 2,1 injectie, van 77 zonder stuurbekrachtiging maar met overdrive, gigantisch zwaar sturen maar ik kan me er verder niet heel veel meer van herinneren, daarom mijn vraag over het rijden
Ik heb zelf redelijk wat sleutelervaring, ik heb een eend volledig gerestaureerd, maar laswerk aan blik en spuiten waag ik mij niet aan, van oorsprong ben ik electroboer, ben nu echter docent techniek, wiskunde, natuurkunde.
zou het onderhoud van een 245 1200euro meer per jaar bedragen? dat kan ik me toch niet echt voorstellen, het lijkt me dat onderdelen een stuk goedkoper zijn en nog goed aan te komen, ik heb net een nieuw setje bougiekabels op mn v70 gezet 130!!! euro en het kabeltje naar de bobine kostte ook nog es 30 euro.

