29 February 2008, 19:01
Ik hoop dat je met stalen balk niet de H-vormige variant bedoeld, reparatie moet "passende of pas gemaakte delen". Met glasvezel mag je eigenlijk niks, naks, noppes repareren aan je plaatwerk, maar zolang het onzichtbaar blijft mag natuurlijk alles.
Ik zou nog net een gaatje van 2x2 in een wielkast of zo dichtdouwen met glasvezel, voor een paar jaar, maar een raamopening zeker niet. Dat wringt en draait alle kanten op, zodra je het raam erin trekt verschijnen ws. al de eerste scheuren.
Lassen is iets meer voorwerk, maar uiteindelijk veel sneller klaar. Als de vorm niet zo lekker uitkomt hamer je het gewoon wat naar binnen en plamuurt het strak.
Ik zou nog net een gaatje van 2x2 in een wielkast of zo dichtdouwen met glasvezel, voor een paar jaar, maar een raamopening zeker niet. Dat wringt en draait alle kanten op, zodra je het raam erin trekt verschijnen ws. al de eerste scheuren.
Lassen is iets meer voorwerk, maar uiteindelijk veel sneller klaar. Als de vorm niet zo lekker uitkomt hamer je het gewoon wat naar binnen en plamuurt het strak.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

