7 March 2008, 14:37
Frans245 schreef:He Klaas, dat is toch geen keus een ware PV444 of een computerized designed 307CC ; en voor Sil helemaal niet, die heeft tenslotte smaak nietwaar![]()
.
Enige nadeel is dat je eind 2009 020 niet meer niet in mag, of is dat een voordeel?
Waarom denk je dat ik als Rotterdammer zodadelijk twee klassiekers wil rijden? (
) en ach het zal zo'n vaart wel niet lopen in 020.En ja mijn baas moet de peugeot weer aan een ander slijten hÃ. In zijn loods staat nu nog een 960 in nieuwstaat uit 97, automaat, alles werkt, nieuwe airco. Ik heb me al aangemeld die als leasebak te gaan rijden. Beige leer met groen randje eromheen, is echt schitterend! (en maar 260K).
Gelukkig bericht gehad dat mijn oude dame weer door de APK heen is, na veel werk van Bram in verband met de roetmeting, voor de rest geen opmerkingen en door Hein is de koets weer helemaal in prima staat gemaakt. Ik heb haar nog niet gezien sinds ze "open lag" en ik kan haast niet wachten (maar doe het toch, ik wil dur zien als ze helemaal klaar is)
244 GL D6 aut. 1981 ,
en de Smurfette (GL Automatic) uit 78
en de Smurfette (GL Automatic) uit 78