12 March 2008, 01:23
nee, niet mee eens, en zeker niet sinds m'n pa in een verzorgingstehuis zit ( Alzheimer, Parkinson, leverscirose, dubbele liesbreuk, longembolie en twee x een Tia
0 ZOWEL LERAREN, ALS VERPLEGERS/VERZORGENDE ALS POLITIE AGENTEN VERDIENEN GEWOONWEG TE (damn, capslock) weinig.
dat soort beroepen is een ROEPING, ik moet er niet aan denken om andermans shit letterlijk en figuurlijk op te ruimen.
daar mag best een economisch verantwoorde beloning voor staan.
wat mij wel stoort aan politieagenten is dat belerende vingertje: waar zijn we mee bezig??"en dan door een melkmuil met een te grote pet op, als ik 2 meter met 3 kids op de fiets over de stoep fiets als er een vrachtauto op het fietspad geparkeerd staat

en doe wat aan criminaliteit! gewoon de deur uit, op de fiets, lopend of voor mijn part op een paard, maar niet :
0 ZOWEL LERAREN, ALS VERPLEGERS/VERZORGENDE ALS POLITIE AGENTEN VERDIENEN GEWOONWEG TE (damn, capslock) weinig.dat soort beroepen is een ROEPING, ik moet er niet aan denken om andermans shit letterlijk en figuurlijk op te ruimen.
daar mag best een economisch verantwoorde beloning voor staan.
wat mij wel stoort aan politieagenten is dat belerende vingertje: waar zijn we mee bezig??"en dan door een melkmuil met een te grote pet op, als ik 2 meter met 3 kids op de fiets over de stoep fiets als er een vrachtauto op het fietspad geparkeerd staat

en doe wat aan criminaliteit! gewoon de deur uit, op de fiets, lopend of voor mijn part op een paard, maar niet :
Citaat:we rijden toch vaak genoeg door die buurt hoor, meneer Wesselsja daaag, 50km/u door de straat rijden als het bakken van de hemel giet en overal portieken zijn ed. :'( :-* :-* :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99