17 March 2008, 10:41
De 200 serie is op zich al een kwart eeuw autotechniek (zeker als je de laatste paar jaren 140 serie erbij telt), OHC, OHV, turbo, diesel, V6, van alles met hand tot alles elektrisch met airbag en ABS. De 700/900 loopt gewoon parallel aan de 200 als een praktischere versie ervan, een paar specifieke eigenaardigheden daargelaten.
Voor de duidelijkheid ontkom je niet aan subcategorieen. Lijkt me het best om die regelmatig te evalueren, in de roest/restauratie sub gebeurd bv. al een tijdje niks, dus waarom moet ik daar elke keer voorbij scrollen?
Lijkt me ook het best om er niet teveel van te hebben, en het bestaan/opheffen praktisch te benaderen. Het forum moet zoveel mogelijk op ÃÃn beeldscherm passen.
Er zijn trouwens ook hele platte forums, waar je in de titel van de posts duidelijk moet maken wat je wilt bespreken.
Voor de duidelijkheid ontkom je niet aan subcategorieen. Lijkt me het best om die regelmatig te evalueren, in de roest/restauratie sub gebeurd bv. al een tijdje niks, dus waarom moet ik daar elke keer voorbij scrollen?
Lijkt me ook het best om er niet teveel van te hebben, en het bestaan/opheffen praktisch te benaderen. Het forum moet zoveel mogelijk op ÃÃn beeldscherm passen.
Er zijn trouwens ook hele platte forums, waar je in de titel van de posts duidelijk moet maken wat je wilt bespreken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

