18 March 2008, 20:42
pfff wat een gedoe zeg. En dat in de goeie week!
laten we weer eens kijken waar het over ging, maar eerst: Jelmar is terug! hieperdepiep!
Vind overigens wel dat je je moderatiecorrecties in het groen moet zetten in plaats van in het rood. Dat rood lijkt op iets wat je niet wilt zijn, toch?
Ik heb altijd gedacht dat dit een forum vanuit den beginne voor de 200 serie was. Dat daarnaast ook de naastliggende series 100 en 700/900 lekker aan bod komen heeft nooit iemand gedeerd...tenminste ga ik vanuit.
Voor mij hoeft daar geen 850/x70 (vlgs mehn
) bij, daar is het volvo 850 forum toch voor.........en nu ik het me bedenk, daar kom ik de laatste tijd steeds minder op. Hoe zou dat toch komen? Niet dat ik het mis, sterker nog ook daar moest een hele poos geleden steeds weer moderaties en gehakketak uitgevoerd worden en volgens mij zijn wij daar met zijn alle niet zo naar op zoek, net zoals Albert schrijft (volvo200liefhebber)
Ik vind dit forum best prima zo, over het algemeen een lekkere sfeer en sommige pappenheimers sla ik vast over, zullen er ook wel met mij doen neem ik aan, maar het overgrote deel lees ik met zeer veel plezier. Dat mag wat mij betreft ook al eens wat feller, het hoeft voor mij geen zacht gekookte paaseieren gedoe te worden.
groetjes
Ruud
laten we weer eens kijken waar het over ging, maar eerst: Jelmar is terug! hieperdepiep!
Vind overigens wel dat je je moderatiecorrecties in het groen moet zetten in plaats van in het rood. Dat rood lijkt op iets wat je niet wilt zijn, toch?
Ik heb altijd gedacht dat dit een forum vanuit den beginne voor de 200 serie was. Dat daarnaast ook de naastliggende series 100 en 700/900 lekker aan bod komen heeft nooit iemand gedeerd...tenminste ga ik vanuit.
Voor mij hoeft daar geen 850/x70 (vlgs mehn
) bij, daar is het volvo 850 forum toch voor.........en nu ik het me bedenk, daar kom ik de laatste tijd steeds minder op. Hoe zou dat toch komen? Niet dat ik het mis, sterker nog ook daar moest een hele poos geleden steeds weer moderaties en gehakketak uitgevoerd worden en volgens mij zijn wij daar met zijn alle niet zo naar op zoek, net zoals Albert schrijft (volvo200liefhebber)Ik vind dit forum best prima zo, over het algemeen een lekkere sfeer en sommige pappenheimers sla ik vast over, zullen er ook wel met mij doen neem ik aan, maar het overgrote deel lees ik met zeer veel plezier. Dat mag wat mij betreft ook al eens wat feller, het hoeft voor mij geen zacht gekookte paaseieren gedoe te worden.
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)