18 March 2008, 21:01
TheSaint77 schreef:ff voor de duidelijkheid. Jelmar spreekt ook namens mij. En dat is geen probleem in deze.
Jammer dat er lieden zijn die denken dat ze het zo goed weten terwijl ze hier net binnen komen wandelen. Jammer ook dat ze blijkbaar de indruk scheppen dat we noodlijdend zijn. Eigenlijk kan ik om die opmerking alleen maar lachen want dat staaft het feit dat deze persoon niet weet waar hij over praat.
Verder ben ik het eens met de uitslag van de discussie. Het was een goede en gezonde (soms felle) discussie waar we denk ik altijd beter uit kunnen komen.
We houden het voorlopig erop dat we eigenlijk een soort VOLVO-RWD forum zijn. Dat lijkt mij een heel goed argument. En daarop inhakend heb ik denk ik binnenkort wel een verassing. Maar daarover later meer (en nee niet allerlei nieuwsgierige vragen gaan stellen nu in DIT topic!![]()
)
Dus we houden t gezellig zoals we dat gewend waren..dat vooropgesteld! ;D Iemand die het niet bevalt...er zijn nog meer fora hoor!
Ooo, dan weet ik al waarover het gaat
en nou niet gaan vragen hoe ik dat weer weet8)
groetjes Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)

)