19 March 2008, 16:23
Hmm das bale Dirk
,
Heb je een tussenstand op je gasinstallatie? Zo van: stand 1 LPG, stand 2 is dan niks en stand 3 is dan benzine. Als je deze schakelaar hebt dan kan je proberen om op de middenstand te starten (krijgt ie dus geen van beide brandstoffen) ploft ie een beetje dan kan je tijdens het starten de switch op LPG zetten.
En ik heb ut idee als ik het zo hoor dat er een koelvloeistof slang bij je verdamper los zit ofzo. Of je bevriezingsverschijnselen komen doordat de koelvloeistof op was. In dat geval is er wat anders aan de hand
.
Of het wel zo wijs was je kopbouten te lossen en weer vast te draaien weet ik niet. Maar daar zal een ander wel meer verstand van hebben (ben ik ook maar een hobbybob op dit vlak ;D).
Igg suc 6!!!
, Heb je een tussenstand op je gasinstallatie? Zo van: stand 1 LPG, stand 2 is dan niks en stand 3 is dan benzine. Als je deze schakelaar hebt dan kan je proberen om op de middenstand te starten (krijgt ie dus geen van beide brandstoffen) ploft ie een beetje dan kan je tijdens het starten de switch op LPG zetten.
En ik heb ut idee als ik het zo hoor dat er een koelvloeistof slang bij je verdamper los zit ofzo. Of je bevriezingsverschijnselen komen doordat de koelvloeistof op was. In dat geval is er wat anders aan de hand
.Of het wel zo wijs was je kopbouten te lossen en weer vast te draaien weet ik niet. Maar daar zal een ander wel meer verstand van hebben (ben ik ook maar een hobbybob op dit vlak ;D).
Igg suc 6!!!