26 March 2008, 09:51
HO STOP NOG EVEN WACHTEN MET DIREKT DOORSCHAKELEN EN ZO
ik ben al even aan het snuffelen in m'n injectiesys. boek.(heb toch avonddienst)
het kan zo wezen dat de thermoswitsch op het ene contact bij warme motor toch nog weerstand houdt van bijv. 300 ohm
ook kan het wezen dat het andere contact dan schakelend is naar massa.
e.e.a. hangt af van de uitvoering van je injectiesyteem.
wat voor type injectie hebben we het hier eigenlijk over L-jetronic, K-jetronic???
dan zal ik proberen wat gerichter aan info te komen over schakelgedrag.
met google kwam ik met 2 muisklikken op de volgende info
hoeft niet op jouw sys betrekking te hebben maar geeft wel aan dat je op moet passen met varianten die er kennelijk zijn in uitvoering
http://www.porsche924-944.nl/924/KJetronic.pdf
in ieder geval concludeer ik dat je de draden niet zo maar 123 door mag verbinden!!!!!
beide draden hebben een eigen functie naar massa toe
ik ben al even aan het snuffelen in m'n injectiesys. boek.(heb toch avonddienst)
het kan zo wezen dat de thermoswitsch op het ene contact bij warme motor toch nog weerstand houdt van bijv. 300 ohm
ook kan het wezen dat het andere contact dan schakelend is naar massa.
e.e.a. hangt af van de uitvoering van je injectiesyteem.
wat voor type injectie hebben we het hier eigenlijk over L-jetronic, K-jetronic???
dan zal ik proberen wat gerichter aan info te komen over schakelgedrag.
met google kwam ik met 2 muisklikken op de volgende info
hoeft niet op jouw sys betrekking te hebben maar geeft wel aan dat je op moet passen met varianten die er kennelijk zijn in uitvoering
http://www.porsche924-944.nl/924/KJetronic.pdf
in ieder geval concludeer ik dat je de draden niet zo maar 123 door mag verbinden!!!!!
beide draden hebben een eigen functie naar massa toe

