4 April 2008, 09:32
DopdeDouwer schreef:Nee dat niet, kwam op marktplaats steeds voorbij toen ik nog geen auto had. Steeds voor een leuke prijs, maar elke keer viste ik achter het net. (binnen een dag of korter al weer verkocht)
Laatst zag ik de auto weer op marktplaats staan (met bank op 't dak toch ;D ). Ik hoopte dat hij nu een beetje LPG (Liefde Passie en Gevoel) zou krijgen. Maar dat zal wel goed komen.
;D ;D Yep dat gaat ze zÃker krijgen! Ondanks dat ze voor de oorspronkelijke betekenis van LPG gekocht is, en we onzelf voorhouden dat als t niet meer nodig is ze gewoon verkocht wordt, zijn zowel Peet als ik niet zo van het verkoperige...
Ze is leuk, en lief om te zien (so ugly it's cute...
) en we gaan hier nog heel lang van genieten. Het enige probleem dat we hebben is een totaal luxe probleem.....als we allebei onze kid hebben dan moet de Bitch t doen (enige met een 3e bankje) alleen daar horen we nu allerlei rare geluiden uit de achterkant (denk rubbers en remmen) komen; voor de oververhuizing van de grotere dingen van mijn huis naar Peets huis zijn gele, maar als zijn groene op een gegeven moment klaar is dan gaan we een "welke-gaan-we-nu-eens-nemen" probleem krijgen. De oudste zoons zijn nog niet zover date achter t stuur kunnen en mogen, dus t wordt veel, heel veel TLC tot die tijd voor alle bakkies (alhoewel die gele het niet zo heel erg lang meer gaat maken vrezen we). Tegen de tijd dat de mannetjes wel mogen rijden zal Peets project ook wel af zijn (???) en is de Bitch volwassen genoeg voor LPG.@ zwarte flirt: je hebt gelijk! ik krijg dat album niet in de 'kijk-pagina' dus zoekterm bitch is t beste denk ik.
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. "the Bitch";<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. "the Queen"