20 April 2008, 19:19
Nee ik heb geen digital Haynes
, die afbeelding is uit het Vadis programma getoverd.
Ik heb wel het Haynes boek voor 260 serie (Er stond vandeweek toevallig ook nog een te koop op marktplaats voor 35⬠of zo, misschien heb je mazzel en is ie er nog).
De afstelvoorschrift daar zegt (na demontage of revisie):
Haal ÃÃn benzineleiding los van de regelunit (nr 12) onder die spinnekop en start de benzinepomp.
Draai met tool 5102 (zie boven) de stelschroef met de klok mee tot er benzine uit de connector van de regelunit druppelt. Draai hem daarna een halve slag terug en bevestig weer de losse benzineleiding op de regelunit en stop de benzinepomp.
De verdere fijnafstelling voor CO moet je idd met meetapperatuur doen.
Daarna kom je niet meer aan die stelschroef en regel je de stationaire toerental verder met die dikke stelknop in de luchtleiding..
, die afbeelding is uit het Vadis programma getoverd.Ik heb wel het Haynes boek voor 260 serie (Er stond vandeweek toevallig ook nog een te koop op marktplaats voor 35⬠of zo, misschien heb je mazzel en is ie er nog).
De afstelvoorschrift daar zegt (na demontage of revisie):
Haal ÃÃn benzineleiding los van de regelunit (nr 12) onder die spinnekop en start de benzinepomp.
Draai met tool 5102 (zie boven) de stelschroef met de klok mee tot er benzine uit de connector van de regelunit druppelt. Draai hem daarna een halve slag terug en bevestig weer de losse benzineleiding op de regelunit en stop de benzinepomp.
De verdere fijnafstelling voor CO moet je idd met meetapperatuur doen.
Daarna kom je niet meer aan die stelschroef en regel je de stationaire toerental verder met die dikke stelknop in de luchtleiding..