28 April 2008, 14:09
Ik neem normaal gesproken elke winter een pauze wat auto's betreft
Dan heb ik het wel weer een tijdje gehad na een hele zomer flink bezig geweest te zijn
Nu heb ik dus een nieuwe winterhobby met die sneeuwscooters. Het fijne met die dingen (iig deze jaren 70 modellen) is dat er niet zo gigantisch veel onderdelen op zitten, binnen een paar uur heb je zo'n ding helemaal tot de laatste bout uit elkaar. Best fijn met een beetje afwisseling 
Die ribben zitten er vast op voor extra stevigheid, maar lijkt me iid vrij onnodig.. De deksels op een roodblok motor hebben ze niet en ik heb nog nooit een vervormd deksel ofzo gezien. Maargoed, het hoort er bij. Ik geef idd ook de fransen de schuld
En als ze het nou bij de deksels gelaten hadden, maar het block zit ook vol met ribben.
De auto is en blijft zilvermetallic, dus deze kleur past wel goed volgens mij!
Het probleem is dat er een dikke laag klaarlak op de deksels zit, maar die lak is gescheurd en op sommige plekken helemaal verdwenen. Maar op de plekken waar het nog zit daar zit ie vrij hardnekkig, vooral als je niet fatsoenlijk kan schuren vw al die gekke ribben.
Deze deksels zijn de enige deksels die ik heb met zo'n gat voor die vacuumpomp (iig de ene kant dan), en die schijn ik nodig te hebben.

Die ribben zitten er vast op voor extra stevigheid, maar lijkt me iid vrij onnodig.. De deksels op een roodblok motor hebben ze niet en ik heb nog nooit een vervormd deksel ofzo gezien. Maargoed, het hoort er bij. Ik geef idd ook de fransen de schuld

De auto is en blijft zilvermetallic, dus deze kleur past wel goed volgens mij!
Het probleem is dat er een dikke laag klaarlak op de deksels zit, maar die lak is gescheurd en op sommige plekken helemaal verdwenen. Maar op de plekken waar het nog zit daar zit ie vrij hardnekkig, vooral als je niet fatsoenlijk kan schuren vw al die gekke ribben.
Deze deksels zijn de enige deksels die ik heb met zo'n gat voor die vacuumpomp (iig de ene kant dan), en die schijn ik nodig te hebben.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98