30 April 2008, 16:37
ruuds70 schreef:Ik ga idd eens kijken of ik via een by pass meer te weten kom.
Losse connector of massa probleem heb ik ook al aan gedacht maar bij een losse connector moet de wijzer toch naar nul dwarrelen en moet er toch iets gebeuren waardoor de connectie verbreekt (hobbel in de weg, richting verandering) maar dat is niet het geval.
Wat ik ook jammer vind is dat ik nergens de ohmse waarde kan vinden die de sensor naar de meter moet sturen bij de diverse temperaturen.
Blijft ook nog altijd open dat er wellicht toch iets niet klopt met een onderdeel van de koeling.
En weet je wat helemaal horror is? Heb er de afgelopen dagen gewoon mee gereden en gisteren blijft het gekke ding gewoon netjes staan zoals het hoort. Tijdens mijn ritje naar het werk, terwijl de dag ervoor de wijzer weer flink naar boven schoot toen ik de autosnelweg op reed.
Ergens hoop ik dat het ding weer om hoog schiet als ik in de buurt van kallen ben, kan die er ook nog eens naar kijken.
merk je verschil als je lichten aan of uit staan? dat heb ik namelijk al eens gezien. Dat dan de massa via de tempmeter gaat lopen waardoor die omhoog schiet.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"