4 May 2008, 14:53
Mwaah, ik twijfel er niet aan dat dit effectief is en zo nog vele jaren blijft zitten (vooral als je het van binnenuit een beetje afdicht), maar APK technisch lijkt het nergens op (zoals op de laatste "kale" foto te zien is tenminste). Bovenaan had je minstens 50% door moeten lassen i.p.v. hier en daar een lasje. Onderaan wel goed begonnen met proplassen alleen veels te weinig, hoort om de 20 mm. Ik heb drie 66's gehad met ditzelfde geintje.
Het mooie van de APK is dat ze alleen met een licht hamertje mogen kloppen en niks kapot mogen maken tenzij ernstige verdenkingen dat er papier-machà gebruikt is. Dus als je je wildgebraad netjes plamuurt zit je goed.
Alleen als roest tijdens de keuring is geconstateerd moet je het gerepareerde kaal ter herkeuring aanleveren.
Het mooie van de APK is dat ze alleen met een licht hamertje mogen kloppen en niks kapot mogen maken tenzij ernstige verdenkingen dat er papier-machà gebruikt is. Dus als je je wildgebraad netjes plamuurt zit je goed.
Alleen als roest tijdens de keuring is geconstateerd moet je het gerepareerde kaal ter herkeuring aanleveren.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969