4 May 2008, 22:48
Bedankt voor alle leuke reaktie's.
Gisteren heeft Roy mijn nieuwe speeltje gebracht.
Als een speer naar het postkantoor en................de auto is nu echt van mij.
Ik heb hem gelijk laten schorsen, want er is behoorlijk wat carrosseriewerk aan.
Vandaag maar eens op de knietjes erbij, oeps dubbel plaatwerk + water = (veel) roest.
Achterbumper eraf gehaald: driedubbel plaatwerk = (nog meer) roest.
Had ik al op gerekend, lekker de hele dag om mijn nieuw speeltje gedarteld.
Eindelijk een klus waar ik ( met hulp van het forum, hoop ik ) de tandjes eens stevig in kan zetten.
Ga eerst maar eens plaatwerk verzamelen, te beginnen met de dwarsbalk, waar de vanghaak van de achterklep aan zit.
Iemand een idee wie me daar verder mee kan helpen ?
Gisteren heeft Roy mijn nieuwe speeltje gebracht.
Als een speer naar het postkantoor en................de auto is nu echt van mij.
Ik heb hem gelijk laten schorsen, want er is behoorlijk wat carrosseriewerk aan.
Vandaag maar eens op de knietjes erbij, oeps dubbel plaatwerk + water = (veel) roest.
Achterbumper eraf gehaald: driedubbel plaatwerk = (nog meer) roest.
Had ik al op gerekend, lekker de hele dag om mijn nieuw speeltje gedarteld.
Eindelijk een klus waar ik ( met hulp van het forum, hoop ik ) de tandjes eens stevig in kan zetten.
Ga eerst maar eens plaatwerk verzamelen, te beginnen met de dwarsbalk, waar de vanghaak van de achterklep aan zit.
Iemand een idee wie me daar verder mee kan helpen ?
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029