Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bossie's 740 GLE 16v, stage 0, E85 en meer....
#9
Bossie schreef:Het inlaatspruitstuk is aangepast aan de grotere gasklep. Kan nog wel wat netter om toch zoveel mogelijk uit deze aanpassing te halen maar het is in ieder geval bruikbaar.

We moeten dat even met een freesje doen op dat perslucht ding, dan gaat het veel sneller. voor maximale winst is dit zeker nodig!
Ook nog de 2 aansluitingen op de gasklep dichten, aangezien het inlaatspruitstuk van de 16v hier al aansluitingen voor heeft!
Verder ben ik benieuwd naar de vermogenswinst, paar peekaatjes zijn er wel mee te winnen denk ik.
760 | Groen | Snel
Antwoord


Berichten in dit topic
Bossie's 740 GLE 16v, stage 0, E85 en meer.... - door flip_21 - 5 May 2008, 20:06
Bossie's 740 GLE 16v, stage 0, E85 en meer.... - door Jelmar - 19 June 2008, 16:46

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ik en mijn Volvo is niet meer... a.huis 6 5.557 13 September 2014, 20:55
Laatste bericht: Texel32
  Alweer een 240... (nu met meer turbo) Jw240 148 104.994 3 December 2013, 00:27
Laatste bericht: Jw240
  FF geen Volvo meer MichielMaas 7 4.025 5 August 2010, 15:52
Laatste bericht: MichielMaas
  Een 260 meer of minder? liever één meer! volvo200liefhebber 17 14.457 19 March 2010, 19:56
Laatste bericht: PB240
  245 Turbo uut Frankrijk (nu met MEER foto's) hugo 78 34.396 16 February 2009, 14:48
Laatste bericht: Harm
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 10.129 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)