8 May 2008, 11:36
ik merk dat LH wel wat heeft opgepakt, loopt weer stukje beter. verbruik was 1 op 11,5 over de laatste 430 km (in enkele dagen gereden). ene helft met M nokkenas, andere helft met A. met de A nokkenas nog flink wat uitgetest, 140 op de teller naar huis gereden (100 km), nog wat stadsverkeer, veel vol optrekken en nog even de getest wat ie op de snelweg in Duitsland doet. kwam bergop tot 180 op de teller, is een flinke berg. eerst had ie daar veel meer moeite mee en klonk het alsof er iets stuk ging op die hoge toeren.
verbruik ben ik dus zeeer tevreden mee, zeker gezien het stevige rijden en tal van dingen die nog beter kunnen (vooral uitlijning). binnenkort als er weer injectoren binnen zijn ga ik weer over op E85. Dan gelijk ook de nieuwe brandstofpomp en filter (ga een Bosch 044 bestellen (300-330 lph freeflow, 200 lph@5 bar, sterker dan de walbro 255), overkill is more fun!)
verbruik ben ik dus zeeer tevreden mee, zeker gezien het stevige rijden en tal van dingen die nog beter kunnen (vooral uitlijning). binnenkort als er weer injectoren binnen zijn ga ik weer over op E85. Dan gelijk ook de nieuwe brandstofpomp en filter (ga een Bosch 044 bestellen (300-330 lph freeflow, 200 lph@5 bar, sterker dan de walbro 255), overkill is more fun!)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni