8 April 2005, 19:51
ik heb die nooit gehad
en hij was niet voor je turp had ik begrepen.
ook staat dat hiero:
Bij LH jetronic 2.4 wordt ook het ontstekingstijdstip door het motormanagement geregeld, maar volgens mij wordt dit bepaald door de BDP-sensor en niet door het mengsel, maar dat weet ik niet zeker en dat zou dus nog roet in het eten kunnen gooien. Mijn GLT (nu van Robbert ) had LH jetronic 2.2 of 2.3 (iig met gever in de verdeler en gewoon ouderwets met de hand afstelbaar) en daarbij merk je het verschil (T nokkenas ipv de standaard M) al goed, vooral wat 'doortrekken' in de toeren betreft. Ik had hier al een D bobbelstang (ietsje wilder dan de door jou beoogde V) voor in de plaats klaar liggen, maar die is er nooit ingekomen door verkoop van de auto en gaat binnenkort in de turbo!
dus divadi , van die :lol: jas is een beetje voorbarig
ik zou zegge , proberen die as en hou ons op de hoogte
op een en andere zweedse sites word niet gesproken over die D-as in een turbo ben dus wel nieuwsgierig.
maar rijd hem niet stuk hoor?
door pingelen ofso , omdat bijv. die as niet de juiste klep-timing heeft
en hij was niet voor je turp had ik begrepen.
ook staat dat hiero:
Bij LH jetronic 2.4 wordt ook het ontstekingstijdstip door het motormanagement geregeld, maar volgens mij wordt dit bepaald door de BDP-sensor en niet door het mengsel, maar dat weet ik niet zeker en dat zou dus nog roet in het eten kunnen gooien. Mijn GLT (nu van Robbert ) had LH jetronic 2.2 of 2.3 (iig met gever in de verdeler en gewoon ouderwets met de hand afstelbaar) en daarbij merk je het verschil (T nokkenas ipv de standaard M) al goed, vooral wat 'doortrekken' in de toeren betreft. Ik had hier al een D bobbelstang (ietsje wilder dan de door jou beoogde V) voor in de plaats klaar liggen, maar die is er nooit ingekomen door verkoop van de auto en gaat binnenkort in de turbo!
dus divadi , van die :lol: jas is een beetje voorbarig
ik zou zegge , proberen die as en hou ons op de hoogte
op een en andere zweedse sites word niet gesproken over die D-as in een turbo ben dus wel nieuwsgierig.
maar rijd hem niet stuk hoor?
door pingelen ofso , omdat bijv. die as niet de juiste klep-timing heeft