15 May 2008, 00:01
Ja Marc, dat is ook het plekje bij mijn bolide.
Niet lachen, ik heb foto's, maar krijg ze (nog)niet op het forum.
Dan maar zo even uitleggen:
De achterklep zit vast bij de slotvanger op de achterste dwarsbalk.
Dez dwarsbalk bestaat uit een bovenste deel (deze is nog goed) en een onderste deel (verrot).
Daaronder zit de vloerplaat gelast. Voor deze kan ik een reparatiedeel krijgen.
De balk zit links en rechts tussen ander plaatwerk gepuntlast, en aan de linkerzijde verdwenen door de roest.
Ik moet dus een komplete balk hebben en die er tussen zien te friemelen.
Verder zitten er links en rechts gegalvaniseerde plaatsjes recht onder de achterlichten, maar heb bij het restauratieverslag van Ticcie gezien dat die gaten/platen er niet horen en op te lossen is met 2 nieuwe wielbakken.
Niet lachen, ik heb foto's, maar krijg ze (nog)niet op het forum.
Dan maar zo even uitleggen:
De achterklep zit vast bij de slotvanger op de achterste dwarsbalk.
Dez dwarsbalk bestaat uit een bovenste deel (deze is nog goed) en een onderste deel (verrot).
Daaronder zit de vloerplaat gelast. Voor deze kan ik een reparatiedeel krijgen.
De balk zit links en rechts tussen ander plaatwerk gepuntlast, en aan de linkerzijde verdwenen door de roest.
Ik moet dus een komplete balk hebben en die er tussen zien te friemelen.
Verder zitten er links en rechts gegalvaniseerde plaatsjes recht onder de achterlichten, maar heb bij het restauratieverslag van Ticcie gezien dat die gaten/platen er niet horen en op te lossen is met 2 nieuwe wielbakken.
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029

