22 May 2008, 21:58
jahaa...voordat jullie gaan zeggen hij hoort hier niet thuis...waar moet ik als forumbeheerder dan anders mijn zeilboot (zie kenteken) showen? :
;D
tijdelijk ff uitgeleend dus aan een of andere tuner hier, terwijl ik weer lease sinds deze week :-\ Peugeot206sw helaas weer. K(*)@#% franse auto's!
Golf CL, MK2, 1600
- bouwjaar 1987
- 5 bak
- kleur 'Tornadorot'
- gekocht van de tweede eigenaar, eerste is ook bekend
- zelf ingevoerd vanuit België
- gebouwd in België, Brussel
- origineel 137.000km, nu op 142.000km as we speak!
Bij aankoop heeft de auto een grote beurt gehad. Achterremmen zijn vervangen, compleet. Voorzijde zijn nieuwe originele schokdempers gemonteerd. Alle sapjes vervangen, distributie vervangen. Parafaan schoongemaakt, hoofdremcilinder vernieuwd. Schakelmechanisme is vernieuwd deels, de rest komt binnenkort. Daarnaast heb ik er al een stuurbekrachtiging voor liggen.
Verder geen speciale dingetjes. Gewoon netjes van binnen. Zelfs t stuur is niet eens glad! De RDW keurmeester was nogal onder de indruk van het karretje!
![[Afbeelding: 2v2gltu.jpg]](http://i30.tinypic.com/2v2gltu.jpg)
;Dtijdelijk ff uitgeleend dus aan een of andere tuner hier, terwijl ik weer lease sinds deze week :-\ Peugeot206sw helaas weer. K(*)@#% franse auto's!
Golf CL, MK2, 1600
- bouwjaar 1987
- 5 bak
- kleur 'Tornadorot'
- gekocht van de tweede eigenaar, eerste is ook bekend
- zelf ingevoerd vanuit België
- gebouwd in België, Brussel
- origineel 137.000km, nu op 142.000km as we speak!
Bij aankoop heeft de auto een grote beurt gehad. Achterremmen zijn vervangen, compleet. Voorzijde zijn nieuwe originele schokdempers gemonteerd. Alle sapjes vervangen, distributie vervangen. Parafaan schoongemaakt, hoofdremcilinder vernieuwd. Schakelmechanisme is vernieuwd deels, de rest komt binnenkort. Daarnaast heb ik er al een stuurbekrachtiging voor liggen.
Verder geen speciale dingetjes. Gewoon netjes van binnen. Zelfs t stuur is niet eens glad! De RDW keurmeester was nogal onder de indruk van het karretje!
![[Afbeelding: 2v2gltu.jpg]](http://i30.tinypic.com/2v2gltu.jpg)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"