17 November 2005, 17:32
Het is echt een Mad Max mobiel hoor. Als je een reservewiel in de kuip legt valt ie direct op straat. Als je de deur dichtgooid, zit je oor ook meteen dicht en vanaf 40 km/u heb je het idee aan boord van een vliegtuig gestapt te zijn.
Daarbij is het wel heeeeeel erg verleidelijk om kleine franse gebakjes het kruispunt over te duwen als ze niet durven over te steken :oops: en kijkt de hele buurt je na als je gewoon langsrijdt :twisted:
Auto gekregen van een bevriende monteur die een nieuwe liefde heeft gevonden (een 142), compleet met massa's onderdelen. Nathuurlijk zeg ik daar geen nee op. Alleen komt er een vrij penetrant luchtje van midden onder auto uit dus wil ik er (helaas!) niet in rijden totdat ik het oliepeil van de bak en de knalpijp heb gecontroleerd.
De bedoeling was om er een racer van te maken, maar het V8 blokje is er nooit ingekomen (is al verkocht
). Gewoon een bak om flink mee te rossen :lol: En uiteraard als donor.
Wat ik daarna ermee doe weet ik nog niet... (ze is nog wel te redden hoor)
Ideeen zijn van harte welkom!
Gr 8)[/b]
Daarbij is het wel heeeeeel erg verleidelijk om kleine franse gebakjes het kruispunt over te duwen als ze niet durven over te steken :oops: en kijkt de hele buurt je na als je gewoon langsrijdt :twisted:
Auto gekregen van een bevriende monteur die een nieuwe liefde heeft gevonden (een 142), compleet met massa's onderdelen. Nathuurlijk zeg ik daar geen nee op. Alleen komt er een vrij penetrant luchtje van midden onder auto uit dus wil ik er (helaas!) niet in rijden totdat ik het oliepeil van de bak en de knalpijp heb gecontroleerd.
De bedoeling was om er een racer van te maken, maar het V8 blokje is er nooit ingekomen (is al verkocht
). Gewoon een bak om flink mee te rossen :lol: En uiteraard als donor. Wat ik daarna ermee doe weet ik nog niet... (ze is nog wel te redden hoor)
Ideeen zijn van harte welkom!
Gr 8)[/b]
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter