21 June 2008, 22:11
Gebeld met Gebr. van Orsouw Eindhoven.
niet veel wijzer geworden.
Op de vraag of de gas-ring kleiner word en dus ook de (binnen) diameter: geen duidelijk antwoord (dus ja denk ik: 65mm ipv 70mm)
En er was een speciale tegendruk-verdamper nodig.
Op de vraag wat dat dan precies is: te moelijk om via de telefoon uit te leggen.
laten we het er maar op houden dat alle gasboeren het heel druk hebben met de huidige brandstof prijzen.
Weet iemand wat een "speciale tegendruk verdamper" is? ???
Volgens mij maakt het niks uit omdat je gas-ring voor de gas klep zit en de vacum druk achter de gas klep veel hoger is.
In mij geval heb ik de luchtweger klep verwijderd (ding is toch decfect) en is de druk helemaal het zelfde.
De speciale verdamper kost 210 en de ring 70.
evt inbouwen: ongeveer 3uur =150 erbij
niet veel wijzer geworden.
Op de vraag of de gas-ring kleiner word en dus ook de (binnen) diameter: geen duidelijk antwoord (dus ja denk ik: 65mm ipv 70mm)
En er was een speciale tegendruk-verdamper nodig.
Op de vraag wat dat dan precies is: te moelijk om via de telefoon uit te leggen.
laten we het er maar op houden dat alle gasboeren het heel druk hebben met de huidige brandstof prijzen.
Weet iemand wat een "speciale tegendruk verdamper" is? ???
Volgens mij maakt het niks uit omdat je gas-ring voor de gas klep zit en de vacum druk achter de gas klep veel hoger is.
In mij geval heb ik de luchtweger klep verwijderd (ding is toch decfect) en is de druk helemaal het zelfde.
De speciale verdamper kost 210 en de ring 70.
evt inbouwen: ongeveer 3uur =150 erbij
245 GLE AW71 on gaz 1979<br />V70 classic 2.5 TDI 2000<br />960 2.4 TIC 1991<br /><br />De V40 is verkocht!