7 July 2008, 13:54
Hoi hoi,
Welke bandenmaat is gebruikelijk voor de Virgo velg ? Kan een setje opknappen. Mijn 240 staat nu op corona's.
In verband met tellerafwijking zeg ik 195-60-15, nog beter 195-65-15, maar dan ben ik bang dat het tevel ballonnetjes worden wellicht ?
Verder loop ik met het idee om mijn 240 station uit 1993 kwa ophanging iets "beter" te krijgen. Hij helt nu nogal, wat op zich
erbij hoort. Maar wellicht dat jullie nog tips hebben hoe-wat -waar ?
Ik wil niet teveel lager. Wellicht wel voor wat lager, want hij hangt een beetje door achter, als gebruikelijk
In eerste instantie gaan we geen polyurethaanbussen gebruiken, want alles rubbers zijn 2 jaar terug vervangen.
Is er trouwens nog iets te verbeteren in het inlaattraject kwa filtering etc ?
Bedankt
Jos
Welke bandenmaat is gebruikelijk voor de Virgo velg ? Kan een setje opknappen. Mijn 240 staat nu op corona's.
In verband met tellerafwijking zeg ik 195-60-15, nog beter 195-65-15, maar dan ben ik bang dat het tevel ballonnetjes worden wellicht ?
Verder loop ik met het idee om mijn 240 station uit 1993 kwa ophanging iets "beter" te krijgen. Hij helt nu nogal, wat op zich
erbij hoort. Maar wellicht dat jullie nog tips hebben hoe-wat -waar ?
Ik wil niet teveel lager. Wellicht wel voor wat lager, want hij hangt een beetje door achter, als gebruikelijk
In eerste instantie gaan we geen polyurethaanbussen gebruiken, want alles rubbers zijn 2 jaar terug vervangen.Is er trouwens nog iets te verbeteren in het inlaattraject kwa filtering etc ?
Bedankt
Jos
245 1993