9 July 2008, 19:56
Het zou kunnen dat de auto is overgespoten. Ik mistte het zwarte vlak bij aankoop ook, maar wilde em niet laten staan. Wel vertelde Bossie dat er bij deze auto niet alle standaard turbo dingetjes zaten. Zo had de auto origineel een GLE grill, i.p.v. een Turbo grill. Misschien gold dit ook voor de zwarte tussenvlak achter. Wellicht spuit ik zelf nog een keer een matzwart stuk tussen de achterlichten. Het probleem is dat de gehele historie van de auto een grijs gebied is.
Dat van die emblemen moet nog maar even nakijken. Die moeten natuurlijk op de juiste plaats zitten.
Morgen ga ik de ophanging voor aanpakken (nieuwe fuseekogels, rubbers, stabilisatiestangen, etc.). Dan wordt de veerpootbrug van SAM geplaatst. Dan laat ik vrijdag of zaterdag de auto de wielen balanceren + de auto uitlijnen. Dan hoop ik dat de trilling eindelijk uit het stuur is.
Dat van die emblemen moet nog maar even nakijken. Die moeten natuurlijk op de juiste plaats zitten.
Morgen ga ik de ophanging voor aanpakken (nieuwe fuseekogels, rubbers, stabilisatiestangen, etc.). Dan wordt de veerpootbrug van SAM geplaatst. Dan laat ik vrijdag of zaterdag de auto de wielen balanceren + de auto uitlijnen. Dan hoop ik dat de trilling eindelijk uit het stuur is.
Volvo 740 tic '84.