19 July 2008, 19:31
Rode Konà achter staan nu op MP (â¬65)
Volvo Schokbrekers
[img width=292 height=220]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/e/4b/fiw20VMkUrgu4zOfDEApXQ==.jpg[/img]
Rondom Bilsteins kost je in de States $158 ( = â¬91), maar dan moeten ze nog hierheen.
Voor verzwaarde achterveren: Estate Services; bijna iedereen hier haalt ze daarvandaan geloof ik.
Beter rijgedrag
- Poly Bussen (of iig nieuwe bussen, achter/voor/rondom)
- Nieuwe dempers (Koni rood/geel, Bilstein B4/B6 etc).
- Stabilisatorstang achter (moeilijk 2e hands te vinden, wel bij o.a. IPD nieuw te krijgen)
- Dikkere stabi-stang voor
- Veerpootbrug (upper brace)
- 242GT Style Strut Braces (strut tower to firewall)
- Lower brace (onder de motor)
Kont wat omhoog
- Verzwaarde achterveren (of gewoon nieuwe veren als die van jou "uitgelubberd" zijn (hoogte v/d kont komt uit de veren, niet uit de dempers heb ik me laten vertellen)
- Nylon/PU Blokken onder de veren.
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Over IPD, tja, goed spul, duur (maar met de lage $ ook weer niet); alleen maken de verzendkosten en de tax het wel weer prijzig.
Volvo Schokbrekers
[img width=292 height=220]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/e/4b/fiw20VMkUrgu4zOfDEApXQ==.jpg[/img]
Rondom Bilsteins kost je in de States $158 ( = â¬91), maar dan moeten ze nog hierheen.
Voor verzwaarde achterveren: Estate Services; bijna iedereen hier haalt ze daarvandaan geloof ik.
Beter rijgedrag
- Poly Bussen (of iig nieuwe bussen, achter/voor/rondom)
- Nieuwe dempers (Koni rood/geel, Bilstein B4/B6 etc).
- Stabilisatorstang achter (moeilijk 2e hands te vinden, wel bij o.a. IPD nieuw te krijgen)
- Dikkere stabi-stang voor
- Veerpootbrug (upper brace)
- 242GT Style Strut Braces (strut tower to firewall)
- Lower brace (onder de motor)
Kont wat omhoog
- Verzwaarde achterveren (of gewoon nieuwe veren als die van jou "uitgelubberd" zijn (hoogte v/d kont komt uit de veren, niet uit de dempers heb ik me laten vertellen)
- Nylon/PU Blokken onder de veren.
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Over IPD, tja, goed spul, duur (maar met de lage $ ook weer niet); alleen maken de verzendkosten en de tax het wel weer prijzig.